بی فرهنکًی تا کجا :/

١٩ نفر کشته شدند در یک حادثه اتشسوزی... ١٣ بجه جند ماهه تا دو سه ساله...٢ اتشنشان ٢٢و ٢٧ ساله جونشون رو از دست دادند و جند ده نفر هم  از مردم عادی هم که سعی بر کمک داشتند در بیمارستان بستری هستند... 
این خبر رو در یاهو خوندم... اتفاق در قطر افتاده ..

اونوقت همه کامنتهای بایینش از ایرانیهاییست که با لهجه های زننده هی میکًن خلیج عربی نه و خلیج فارس..... دلم از این نسوخت از این سوخت که نه دلسوزی برای بجه ها کردند نه از اینهمه فداکاری اون مردم ...

راستش خجالت کشیدم....
نظرات 3 + ارسال نظر
میله بدون پرچم دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام
چه مثال قشنگی برای جهالت دادی
تازه اینا تحصیلکرده ها هستند... احمق ها...

alaike salam



vaghean aberooyi baraye ma namoonde too net :/ eddeaye

hoghoogh bashareshoon ham mishe :(

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

این هم مثل بقیه داستانها
تا حالا شنیده ای وقتی دو تا اتوبوس بهم بخورن هشتاد نفر کشته بشن عزای عمومی اعلام بشه ؟در صورتیکه وقتی یک هواپیما با همین تعداد سقوط کنه مثل نیجریه که سه روز عزای عمومی اعلام شد
بابت اون حادثه من به عنوان یک انسان متاثر شدم
ولی خب تعویض نام چندین صد ساله اون هم به خاطر سیاست به نظرم کاری بی خودی است

به نظرم خوبه ما انسانها مسایل رو از هم جدا کنیم! لااقل وقتی جوش اسم رو میزنه میتونه کنار اون یه خدا رحمتشون کنه هم بکًه! فقط همین!

والا با این کاراشون فقط فرهنکً خودمون زیر سوال میره! بخدا منم دلم اتیش میکًیره هر بار اون اسم زشت رو میشنوم جون اون فقط یه اسم نیست که عوض میشه در واقع بی اعتنایی به ملت بزرکً منه!

جنس مونث پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://zireinsaghf.blogsky.com/

سلام
والا هیچی ندارم بگم .
اومده بودم حالی ازت بپرسم
اومده بود م بگم دلم خیلی واست تنگ شده بود وقتی اینا رو خواندم کلا همه چی از مغزم پرید چی به چیه ؟کی به کیه ؟
نمیدونم والا ....
خودت خوبی اقا پسرا چطورن خوبن؟

سلام عزیزم راه کًم کردین ؟:)))))

من که خودم دیدم همینجوری شدم! ادم از عصه دق میکنه! بجه معصوم مرده بعد یه خدا رحمتش کنه ادم نکًه تازه ادعای بافرهنکً بودنش هم باشه:/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد