تولد خبیثه :)))

 

جانم براتون بگه که روزی گذشت تولد اینجانب بود... امسال ۳ روز و ۳ شب از خدا روز تولد گرفتم اما باز هم به جز والده محترمه کسی ما را یاد نکرد ... طفلک خواهرم باز از کار بیکار شد و جیب خالی...به جاش وال فیسبوکم رو بر از تبریکات تولد کرد. 

 

خلاصه که تولد من در شناسنامه ۳۱ مرداد ولی از بچگی همیشه بهم گفتند ۱ شهریور تولدمه که اونسال میشده ۲۳ اگوست...امسال ۱ شهریور با ۲۲ اگوست یکی میشد این شد که من هم ۳۱ مرداد تولدم بود (سه شنبه)‌هم ۱ شهریور (چهارشنبه)‌ هم ۲۳ اگوست که بنجشنبه باشه :) دوستم هم زنگ زده به جای اینکه بگه تولذ کبیسه مبارک اشتباهی گفتش خبیثه :))) والا دوستم دوستای قدیم :دی 

  

من از کی تو گوش همسر خوندم که عزیزم جونم امسال ۳ روز تولدمه یادت نره ها...اگه یه روزش یادت رفت برام گل بخری باز خدا بهت وقت داده جبران کنی...اخرش هم من هی نشستم چشم به در که حاجی ظهر میان گل میارن برام نشد...شب باز برگشتند خونه باز دست خالی...گلی که شما باشی ظهر بنجشنبه هم شد باز دست خالی تشریف اوردن منزل :/ از لجم رفتم تمام بادمجون های خورشت بادمجون رو مصادره کردم به نفع خودم :/ خوب ادم منت بکشه و ازش دریغ کنند خیلی زور داره....اخرش از اب و هوای طوفانی بنده شرمنده شدند و قول دادند عصری بچه ها رو بزارن خونه مادرشون و ما رو ببرند بیرون....باز هم گلی که شما باشی ساعت ۷ شب رفتند ۹ شب تازه امدند دنبال منه بدشانس..خوشحال میگن الان میبرمت بیرون هر چی دلت خواست بسند کن به سلیقه خودت ولی حواست باشه میخوایم بریم مسافرت :/  یه نگاه به ساعت کردم گفتم همسر جان این ساعت شب تا به رستوران برسیم و شام بخوریم دیگه وقتی برای خرید نمیمونه :/  

تازه ما رو برده دم ATM بول میریزه به حسابش که شنبه چک دارم...همونجا یه بولی داد دستم که بیا برو حال کن...انگار به گدا بول میده والا :/  

 

حاااااااااااااااااااااااااااااالم  گرفته شد بخدا :))))‌ 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
باشماق شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

تولدت مبارک باشد حالا حساب کن چند سال دیگه این دو تاریخ با هم منطبق می شن از حالا به همسری بگو تاریخش یادش باشد
این خوی و حصلت انتظار و گله کردن در خانوم ها همه استاندارد هست یعنی همه همین جوری فکر می کنند و انتظار دارند
من هم معمولا عادت به خرید گل و هدیه ندارم یک زمان به این مناسبت ها یک نیم سکه می خریدیم و تقدیم می کردیم به همسری ولی از اون موقع که قیمت سکه خیلی رفت بالا ما هم خریدش را ترک کردیم البته پولش را نقد میدهیم گاهی اوقات می گیرد و گاهی اوقات هم ناز میکند

من الان ٧ ساله با همسر جان ازدواج کردم هنوووووز سختشه از بر کنه تاریخ رو :))) از سیاستشه :)))
حالا باز خوبه شما لااقل یادتون مونده نیم سکه که خیلی خوبه :) من یه شاخه گلم ارزوست :))) خدا سایه شما رو از سر خانمتون کن نکنه انشالله که بتونید تمام سکه بخرید دفعه بعد :)

___یه دخمل تنها___ یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ http://bfe-man.blogsky.com

واااااای لاله جونی
تولـــــــــــــــــدت با تاخیر مبارکــــــــــــــــــــــ
120 سال زنده باشی
آخی دلم برای همسریت میسوزه اذیتش نکن دیگه!
کلا مردا بی عاطفه و حواسپرتن

حالا منو ول مردی دلت برای اون میسوزه؟ خوبه منم همش بگم حق با قلیه؟:)))

من ِ گم شده ! یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://acupofsilence.blogsky.com

تولدت مبارک عزیـــــــــــــــــــــــــزم
ببخشید با یه عالمه تاخیر
.
.
.
اوخی
دلم برات سوزید

مرسی گلم :)

میله بدون پرچم یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام
من اگر چنین خبطی مرتکب شوم باید جل و پلاسم را از دنیای واقعی و مجازی همزمان بردارم و برم
یه بار از ذهنم گریخت کلی شرمنده شدم!!! فکر نکنم دیگه یادم بره

سلام :)

بدبختی این همسر ما نیست که از بچگی تو این خط ها نبودند خانوادش، کلا ما به هر زبونی میگیم دیگه براشون تفهیم نمیشه :))) میشه بگید دقیقا چه بلایی سرتون اوردن تا منم عاقبت بخیر بشم در ایام تولد:)))

اپتنیا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://f

وای لاله خیلی قشنگ نوشتی ...!!
اونجا که گفتی انگار به گدا پول میده ...


خداییش اینا رو چاپ کنی معروف میشیا !

تولد تولد تولدت مبارک !!

mer30 mer30 maroof shodan az khodetoone :)))

میله بدون پرچم جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام
کار خاصی نکردند!! فقط چنان گریه ای کردند که دل آدمی که از بچگی هم توی خط نبود را ریش ریش کرد از این گناه کبیره

ای بابا! منکه هر وقت شوهر جلومه که اشکم در نمیاد، مثل وقتی که سردرد دارم اینقدر وایمیستم که سر و کلشون پیدا شه جلو ایشون دوا بخورم :)) اما تا الان موفق نشدم :)))))

گیس گلابتون جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

تولدت مبارک لاله جون...من که کامپیوتر ندارم و گر نه زودتر میومدم...دعا کن لپ تاپم خوب شه زود

ممنون گلم ، دعا میکنم خدا لب تاپتو خوب کنه :)

جنس مونث سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام لاله جان .
تولدت با این همه تخیر مبارک /
عیب نداره اگه همسر غیر این کارها رو انجام میداد تو باید بهش شک میکردی .
ان شا الله هزار ساله بشی و خوش و خرم با تریپ زیبا زندگی رو به وفق مرادت بگذرونی .بیخیال بقیش.

mamnoon azizam che ajab az in tarafa :)

ma ham delemoon be hamin khoshe ke chon inkara balad nist yani sar o gooshesh nemijonbe :)))) khodmoon gool mizanim :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد