تکلیفمون مشخص نیست!

ما ایرانیها تکلیفمون مشخص نیست! 


دیروز برنامه بفرمایید شام رو میدیدم، شیشه شراب رو بزور باز کردن و چوپ پنبه برید هوا ، اقاهه کفت یا حسیییییییین! 


امشب ادمین یکی از صفحه های فیسبوک فوت شده ( خدا رحمتش کنه) بعد یه عکسی زدن اون بالا نوشته انا لله و انا الیه راجعون وسط هم عکس خدا بیامرز با لیوان شراب و بایین عکس قران با شمع!


یه بار هم  ماه محرم دیدم دو تا خانوم ایرانی مشکی بوشیدن ولی حلقه استین شکم هم کمی تا قسمتی لخت مشخص! شوهراشون با بجه هاشون هم مشکی!

 


ای اقا دنیایه! 

دنیای اطلاعات

میگن تو این دنیای اطلاعات و انترنت دیگه نمیشه حقایق رو بنهان کرد!  

 

والا من که فکر میکنم فقط وسیله دروغ گفتن بیشتر شده!  

 

  

 

من شخصا حرف کسی رو راحت باور نمیکنم....والا هر کی از دید خودش ارزیابی میکنه...چه اتفاقها جلو چشم خودم افتاده که با به کس دیگه ای شاهدش بودم اونوقت زمان تعریفش که رسیده دیدم ای دل غافل یا من کور بودم یا اون داره یه داستان دیگه ای تعریف میکنه!  

 

کانالهای اخباری هم که معلومه! برای بخش و برنامه سازی احتیاج به بول دارند ...بس همونی که بول میده در واقع اخبار رو هم تعریف میکنه ... اون هم به سمتی که ارتفاع بولش بیشتر بشه! 

 

فیلم و عکس هم که قصش مشخصه!‌جلوه های ویژه و فوتوشاب و اینا هم که همه میشناسند بنده به عنوان یک انسان عادی قادر به تشخیصش نیستم! 

 

ادم میمونه تو زندگی!