حسادت

وقتی بچه بودم فکر میکردم همه دنیا به خاطر من میچرخه... فکر میکردم اومدم یه کار بزرگی انجام بدم ...تکم تو دنیا...هیچکی بهتر و مهربونتر از من نیست و ... 

 

دقیقا اون لحظه رو به یاد دارم که یک دفعه به خودم اومدم و فهمیدم ای دل غافل خوب هر کسی تو دل خودش همین فکر رو میکنه که... اونروز خیلی وقت نبود که از دبی به شارجه منتقل شده بودیم...اول دبیرستان بودم و تنها دلخوشی من دیدن سایه کوه اون ته تها تو افق لحظه طلوغ خورشید... از فرداش هم برای اینکه سر خوردگیم کامل بشه عملیات ساخت یک فروند (  )‌ساختمود دقیقا مقابل دید بنده شروع شد..  

 

این لحظات بعد از اون و تا به الان همچنان در حال خودنماییه...البته با توجه به رشد عقلی که بیدا کردم  و تجربیات چندرغازی که دارم و دو سه دست لباسی که باره که چه عرض کنم (از مد افتاده) در کمد جمع کردم...باید بگم که در راستای خودشناسی مورد استفاده قرار گرفته و بهتر نمودن شخصیت مثلا...حالا...بزار یه تعریفی از خودمون بکنیم ... کی به کیه  

 

یکی از همین لامب ها در حین مکالمه من و همسرم روشن شد..ایشون می فرمودند که شوهر خواهرشون در کار و بی دقتی به جایی رسیدند که خطر ورشکستگی و بازگشت به ایران دست از با درازتر خیلی جدی تهدیدش میکنه و همه فکر بنده اونموقع این بود که : اییییییش خواهر شوهر چه شانسی داره .... الان بردار ایشون نگرانشه ...شوهرش که بیکار بشه عمرا بزارن اب تو دلش تکون بخوره...راحت و بی زحمت اقای بنده همه کار لازم رو براش میکنه که مبادا خواهر جونش اب تو دلش تکون بخوره و ناراحت باشه :/ 

 

فهمیدید که...از حسادت داشتم می سوختم...یعنی بنده تا قبل از این فکر میکردم واااااای من چقدر باحالم و خوبم که اینحور چیزها اذیتم نمیکنه و خونواده خودم و شوهر یعنی چی و اینا ... ولی دیدم که خیر بنده هم بععععععله  

 

نمیدونم حالا ...از یه طرف خونه برای مامان باباش میسازه ...از یه طرف دوماد رو از رو زمین با اونهمه جریمه و اینا جمع کنه ...بعدش هم لابد خرج خواهره رو باید بده...:/ راستش قسمت بابا مامانش رو میتونم یکم هضم کنم اما دومی رو چششششش ندارم ببینم :/    

 

به امید باک موندن دل  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

سه خوی مشترک در تمام خانم ها هست که هیچ ارتباطی با دانش و بی دانشی های زن نداره و طبیعی است اصلا نگران این حالت نباش چون هر زنی همین احساس را داره چون شوهرش را حق قانونی خود خودش می دونه و لاغیر

yani jaye omidvari hast baraye bande

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد