یه عالمه نوشتم و درد دل کردم... اما فکر کردم شاید دوستان عزیز بد برداشت کنند و ناخواسته بهشون بر بخوره... فقط همین رو بگم که این روزها بازار کنسل کردن اقامتها به بهانه های بیخود برای ایرانیها حسابی داغه... ترس برگشتن به وطن بد جور همه رو نگران کرده...مسخره است نه؟ اینکه ادم بترسه از بازگشتن به میهن :/  من خودم رو میگم ... اینجا متولد شدم ...درس خوندم...رشد کردم...فرهنگش رو اداب و رسومش رو گرفتم...کار کردم و قاطیشون شدم...اما حالا خیلی راحت من رو بهم میگن مع السلامه و جاده رو برای هزار کلاش غیر ایرانی فرش قرمز میندازند ...  

 

ای بابا یه وقتهایی یادمون میره یه خدایی هم اون بالا هست و ما  رو فراموش نمیکنه :)‌ خدایا به امید تو ...بالاخره گوشه اون ایران بزرگ یه جایی هم برای من بیدا میشه دیگه... 

 

خندم میگیره از خودمون....یکی یه بار به ما گفت اگر بخواین میتونیم جور کنیم یه خونه مهر هم شما بگیرین...ما ساده رو باش...گفتیم نه اصلا ...اینو قانونا گفتند برای ایرانیهای مقیم داخل...حرومه ما بخوایم یکی بخریم ....حالا که فکر میکنم میگم فشارهایی که داره رو ملت داخل میاد گریبانگیر ما هم هست که ...چرا باید خودمون رو حدا فرض کنیم؟  حالا اگه فردا ویزای همسر رو کنسل کردند زیر کدوم سقفی برم؟  

 

ای خداااااااااااااا.....توکل به خودت...فعلا که قرار شده بریم یه خونه خیلی ارزونتر ته عجمان بشینیم...فکر کنم ارزوی دختر دار شدن رو هم باید به گور ببرم.... تو این بلاتکلیفی دو تا بهتر از ۳ تاست.... 

 

 

 

جو رو عوض کنیم :)‌ 

 

همسری دیشب برده اتاق رو باز کرد موقع خوابیدن بر عکس عادت همیشگیش...(‌اخه همیشه برده ها رو میبنده با وجود مخالفتهای من که میادا نصف شبی برنده ای کبوتر مستی چیزی بخوره به شیشه و بشکنه و بخش شه رو سر رو صورتش ! ) گفتم چرا؟ نمیترسی کبوتره امشب مست کنه؟ میگه:‌نه ببین ماه معلومه ....خیلی خوشکله....بنده در اوج اعتماد به نفسی :‌ اییییییییشششش ماهی مثل من کنارته اونوقت اونو میبینی؟ والا ...حاجی خواستند کم نیارن : مشک ان است که ببوید نه انکه عطار بگوید...بنده:‌ مشتریش دماغش از کار افتاده باید یه جوری فروش کرد یا نه  

نظرات 3 + ارسال نظر
___یه دخمل تنها___ سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://bfeman.blogsky.com

سلام :)
ای بابا حرامو حلالو بیخیال شو...اگه تونستین یه مسکن مهر بگیرین...والا مملکت ما صاحاب نداره
2سال دیگه در مهرو میبندن..عقده ی خونش میمونه تو دلتا تو نخوری آخو.ندا میخورن
شوهرت خیلی باحاله...
روز زن پیشاپیش مبارک...به همسریت یاداوری کن دست خالی نیاد خونه

har ja bokhor bokhor bashe ke adam nemipare vasat hapooli kone :) badbakhti ham ine ke etemad nemishe kard...avayel ke hoghoogham khiliii payin bood ye gharz kochooloo gerftam too shiraz masalan ye bagh kharidam :/ dar oomad ke emam jome sare hame kolah gozashte :/ hala ma moondim o ye gholname ...nemidoonam sare ma ham kolah rafte ya na!!!! in halalesh bood masalan...haroom bendazam too malam ke barekat e zendegim bere? noch navakonam...

... یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ http://acupofsilence.blogsky.com

دختر داشتن هم برای مامان خوبه هم برای بابا

یه مقوله هست که میکًه برای جیب بابا مکروه هست D:

... سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ http://acupofsilence.blogsky.com

نوچ
تازه باباها بیشتر دوسشون دارن

والا بخدا ! ولی به خرج شوهر که نمیره :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد