مسلمونم چون بیکارم!

 

- غذای با دست کلی فایده داره! سنت رسوله! غذا رو باید با دست خورد تا ویتامینهاش کامل جذب بدن بشه!!! و... و... و... 

 

-بس برو بی ام دبلیوتو بفروش یه شتر باهاش بخر واسه سواریت...البته برو مطمن شو شایدم باید خر بخری ..حالا برو از همون ملاهه که اینو یادت داده ببرس ببین حضرت رسول سواریشون چی بوده..اون کفشهای جیمی چوت رو هم بده من این نعلینها برات کافیه تا بری بارجه بخری حای این دستمالها ببیچی به بات...اون عبای کمر باریکه من هم با سنت و اینا نمیخونه بده خودم یه کاریش میکنم..راستی اون کولرهای خونتون رو هم وانت میفرستم ورداره ..اخه یه خانواده نامسلمونه محتاج میشناسم تو این گرما بدردشون میخوره...راستی ویلا دوبلکستو میخوای چی کار کنی؟ میخوای با خونه ما عوض کنیش؟‌ما هنوز ایمانمون به بای ایمان شما نرسیده ...حالا مونده تا به سطح شما برسیم! ...  

 

دیگه بحث عوض شد!  

 

بساطی داریم ما از دست این خانومهای بولداره بیکار...از سر بیکاری میرن کلاس قران و حدیث و سنت ( اخه هیچ کلاس دیگه ای اینجا بیدا نمیشه ) اونوقت هر جا میشینن میرن رو منبر!  

 

والا بخدا دینمون دینه تعادله... چه فایده سر تا سیاهبوش بشی ..چشماتم کسی نبینه ..اونوقت بگی زن چاش تو خونه است؟ اخه اون عقلت کو؟ منطقت کو؟ اگر دین اسلام میخواست بتمرگی گوشه خونه که نمیگفت روسری سرت کن و وقنی با مردها حرف میزنی صداتو نازک نکن! حالا خوبه زنهای بیغمبر خونه نشیم نبودندا!  

 

بدبختی اینه که تنها قشر کتابخونه این مملکت همینا هستند...و نتیجتا تنها کتابهای موجود مذهبی! من موندم ادمی که همش تو خونه میخواد باشه و کلاس قران و این برنامه ها چه جوری میخواد کلا به اونهمه حلال و حرام و حرف و حدیث عمل کنه؟  

 

گناهش هم همش بای این ملاهاست...منو بکشن با هیچکدوم از اینا خوب نمیشم..دین رو تبدیل کردند به یک دینه مردونه... هیجوقت از دلم بیرون نمیره..یکی از همین خلها(تازه از مدل مکه ای هم بود که مثلا بیشتر دری خوندن یعنی کلا بی ان دبلیویی باید باشه واسه خودش مثلا) به دختر عموی ۳۵ ساله من که  رو به مرگ بود و سرطان داشت و با عمو زن عموم رفته بود عمره برای دعا و اینا گفته بود:‌ تو گناه کردی که تنها رفتی سفر برای درس خوندن!!!! 

 

نه خداوندی شما فکر کنید...این دختر خدا رحمتش کنه...اونموقع تنها دختر محجبه فامیل بود...خیلی هم زرنگ تو درسهاش..از اونحایی که این عموم اماراتی هست (باسبورت ایرانی ندارند و الا اصالتا ایرانی هستند طبعا) دولت این دختر زرنگ رو به خرح دولت میفرستند مصر برای بزشکی و از همونحا چون میبینند که خیلی زرنگه خلاصه این دختر عموی خدا بیامرزه ما همش تو اروبا و اینور و اونور به خرج و مسوولیت دولت درس میخوندند...میامدند کار میکردند و بار برای تخصصهای بیشتر میفرستادنش خارج..تمام این سفرها درسته که بدون محرم بوده وای چه محرمی از دولت بالاتر که تا بول تو جیبیش رو میداده و رفت و امدش به دانشگاه رو زیر نظر داشته و جا و مکانش مشخص؟ رفت و امد همه جی اماده! مگه نمیگن زن اقا بالا سر داشته باشه (همون محرم کذایی) تا نامحرم نگاه چب بهش نکنه؟ این دختر به قدری وحود داشت که هر وقت برمیگشت همش بیرزنها و بزرگترهای فامیل بهش شب و روز وقت و بی وقت تلفن میزند و درد و مرضشون رو میگفتند و این بیچاره خم به ابرو نمیاورد و همیشه به همه جوونیش به همه بزرگترها سر میزد...فکر کن مادربزرگ خدابیامرز من یه دستگاه فشارخون خریده بودند که فقط میترا بیاد فشارشونو بگیره...در این حد این دختر فرشته بود..ازدواح هم که کرد شوهرش مثل خودش زرنگ..ماه عسلش طفلک همش یک هفته بود با شوهرش رفتند ایرلند ..اونوقت شوهره اونجا موند برای درسش و خودش رفت یه کشور دیگه! وقتی هم که فهمید سرطان داره لندن بود یک ماهی برای یک دوره که دیگه برگشتش..۶ ماه بهش فرصت داده بودند که سر ۸ ماه فوت شدش ...یک دختر ۳ ساله هم داشت اونموقع که الان دیگه داره دیبلموشو میگیره... فکر کن همچین مسلمونه به درد بخوری از نظر اون نفهمه دیوانه یک گناهکار به حساب میاد...خدا ازش نگذره که دختر عموی مریضم رفت خونه خدا برای ارامش و دعا و این حیوان با حرفهاش باعث شد بدتر به هم میریزه... دختر عموم حتی با مرگش هم ما رو تکون داد و یکی یکی راهشو گرفتیم... گلی بود که گلچین شد... 

 

خدایا ببین کیا دارن سنگتو به سینه میزنند و از تو خونت جهالت رو به خورد ملتت میدن! 

 

اعصاااااااااابم خورده از دستشون خوووووووووووووورده ...

نظرات 2 + ارسال نظر
میله بدون پرچم شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام
خدا رحمتش کنه...

من می خواستم اگه دختردار شدم اسمش رو بگذارم میترا...نشد دیگه دو تاشون پسر شدند...
این آقایون بیکار و بیعار همه جا هستند لامصبا...

khoda inshallah raftegane shoma ro ham rahmat kone

ey ke har chi mikeshim az in bi orzehast! manke delam bahashoon saf nemishe :(

محسن شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://bakhyr.blogsky.com

سلام. دینداری باید با تعادل باشه. البته عمل به سنت خیلی خوبه و توصیه پیامبر، ولی هر چه پیامبر می کرد سنت نیست. مثلاً پیامبر وقتی سوار شتر می شدند به این خاطر نبود که سوار شتر شدن سنت است، به این خاطر بود که وسیله نقلیه در اون زمان همین شتر بود.

کو کًوش شنوا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد