دنیای اطلاعات

میگن تو این دنیای اطلاعات و انترنت دیگه نمیشه حقایق رو بنهان کرد!  

 

والا من که فکر میکنم فقط وسیله دروغ گفتن بیشتر شده!  

 

  

 

من شخصا حرف کسی رو راحت باور نمیکنم....والا هر کی از دید خودش ارزیابی میکنه...چه اتفاقها جلو چشم خودم افتاده که با به کس دیگه ای شاهدش بودم اونوقت زمان تعریفش که رسیده دیدم ای دل غافل یا من کور بودم یا اون داره یه داستان دیگه ای تعریف میکنه!  

 

کانالهای اخباری هم که معلومه! برای بخش و برنامه سازی احتیاج به بول دارند ...بس همونی که بول میده در واقع اخبار رو هم تعریف میکنه ... اون هم به سمتی که ارتفاع بولش بیشتر بشه! 

 

فیلم و عکس هم که قصش مشخصه!‌جلوه های ویژه و فوتوشاب و اینا هم که همه میشناسند بنده به عنوان یک انسان عادی قادر به تشخیصش نیستم! 

 

ادم میمونه تو زندگی!

نظرات 3 + ارسال نظر
جنس مونث دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://zandegieshirinman.blogsky.com

سلام چیزی شده؟
من بلعکس تو خیلی زود باورم خیلی. بارها ضربشو خوردم ولی بازم ادم نشدم .خب منم دیگه شاید کس دیگه بود درس میگرفت .

چیزی که نشده فقط یه روز بشین کانالهای مختلف اخباری و سایر امکانات اطلاع رسانی رو یه مروری بکن ببین چه جوری یه شخص یا کشور هم قاتل جنایتکار شناخته میشه هم در معصومیت به بای بیامبران میرسه! ( استغفرالله).

والا این که میگن درس میگیری و تحربه اینا هم همش کشکه! ادمیزاد هر جوری شکل گرفت خیلی سخته عوض شدنش!

آتوسا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com

سیاسی شدی؟
آره والا موافقم باهات

مگه نشنیدی که میگن ایرانی رو هر وریش بکنی باز ادعای سیاستش میشه! والا سیاسی کجا بود واقعیته! یه زمانی خوراکم اخبار و این برنامه ها بود اما سرخورده شدم به نحوی که دیلیت کردم هر جی یاد گرفته بودم کم مونده اسم و رسم افراد سیاسی کشورمون رو فراموش کنم!

مجتبی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.dostpesarejadid.blogfa.com

سلام سلام ۱۰۰۰۰۰۰۰سلام
خوبی لاله جان من از دوستایm هستم
تو هم به کلبه من بیا

سلام حتما انشالله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد