!

میدونید با شوهری که براش مرغ زعفرونی و زرشک بلو درست می کنی بعد تلفن میزنه میکه من ناهار بیرونم جیکار باید کرد؟ نه، تازه در کمال سخاوت براش غذا نکه میداری که شام بخوره ، اونوقت برمیکرده میکه غذا ظهر نمیخوام باز میره ساندویج بیرون میخوره! اونوقت تو هم در اوج موذیکری فرداش مرغهای مونده رو ریش ریش میکنی با تخم مرغ و سیب زمینی و یه ذره کوشت قاطی میکنی به عنوان شامی بهش قالب میکنی. بعد در حین به به و chah chah ایشون اعتراف میکنی و صفر یک به نفعت میشه . تازه با pooli که goosht نخریدی میری یه roje لب برا خودت میخری میشه دو صفر. (کمی chakhn).


دیشب رفتم عروسی مدیره سابق، ملت خوشحال که بالاخره این شوهر کرد، حالا درسته که مدیر جون ٤٠ سالی عمرش میشد ولی خوب دیکه اینقدر هم خوشحالی نداشت. جقدر ما زنا طفل معصومیم بخدا! 

نظرات 9 + ارسال نظر
Mrs. F دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://aabi.blogsky.com

خیلی سخته بخدا!! =) منم تاحالا شده که درست کنم غذا .. فکر کنم فقط یه بار بود .. ولی داد و فریادم رفت هوا که من واسه تو اینا رو درست میکنم!! و بیچاره دیگه هر وقت نمیخواس خونه بخوره یا دیر میومد یه زنگی میزد و میگف =))
رژ لبت مبارک!

انقدر دلم میخواد برم یه عروسی درست حسابی ... :)

داد و فریاد نداره بنده از این راه به هیج نتیجه ای نرسیزم فقط باید در ارامش کامل نیشخند زد و انتقام کرفت

میله بدون پرچم چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام
حواست جمع باشه مغرور نشی! جدیداً تیم هایی که 2 بر صفر جلو می افتند سه بر دو می بازند
البته خیالی نیست این جور موقع ها میشه گفت تیم ملی مهم تره

نصیحت حوبی بود حواسم باسه

مجتبی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://dostpesarejadid.blogfa.com

سلام بر لاله خانوم ... خوب شما هم برین با دوستاتون کافی شاپ و به شوهرتون بگین من خونه ی مامانتم...
من از دوستای آبجی M هستم .. خوشحال میشم سر بزنی

........بای.......

ممنون واسه کامنت اقا مجتبی....ولی ما خانومها متاسفانه نی نی دار که شدیم دیکه مثل شما اقایون نمیتونیم سرمون و بندازیم بایین اینور اونور بریم صفا برای همین در نهایت حسادت اوقات رو به حاجی از هفت دولت ازاد تلخ میکنیم :دی

پارمیدا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://tatal.blogsky.com

هیچ کاره خاصی نمیکنم!
عروسی ما اردیبهشته!

شما بعد اردیبهشت بیا نظر بده الان هنوز خوابی عروس خانوم :دی

آتوسا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ

باید دو هفته شام بهش نیمرو یا آش بدی
توی یک جوک م خوانده بودم با مسواک شوهر کاسه توالت و میشسته.منم این کارو میکردم

اونکارو نکنی ها!بیشوهر میشی میری ها!

سکوت پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.adabsirikblogfa.com.

با عرض سلام و هزاران ادب خدمت لاله خانم_به نظر من خانما مظلوم نیستند بلکه خیلی زرنکند البته ناکفته نماند که مردا ناقلا هستن نباید خیلی راحتشون کذاشت_یه وقت بخاطر رفتار شوهرت غصه نخوری جون شاد بودن تنها انتقامیست که میشود از دنیا کرفت_ممنونم که بهم سرزدی.

و علیک السلام و رحمه الله و برکاته و اما بعد
نه غصه که نمیخورم ولی یه چند ریشتری عصبانی میشم همین

باشماق پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

هشدار
مواظب همیسر ت باش بیشتر بهش برس
چون من روزای پنجشنبه ساعت 1.5 بعداز ظهر برنامه گلبرگ را نگاه می کنم هشدار داد که مردایی که غذای خانمشون را نمی خورن سر و گوشیون می جنبه

الان شما تو دل منو خالی کردین دیگه !!!!!

نه بیچاره چشم باکه غذا خونه رو هم میخوره حالا بسر خالش بعد اندی از ایران اومده بوده با هم رفتند بیرون ولی ما خانومها باید غر خودمون رو بزنیم و الا بد عادت میشند

آتوسا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com

بذاره بره از شرش راحت میشم.
ولی بی شوخی فکر کن بفهمه دهنش توالتی
سر زدم آپ نبودی

اوووووق میشه شوهر استفراغی

___یه دخمل تنها___ چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://bfeman.blogsky.com

سلام لاله جون
وااای مامان من همش ازین ترفندا استفاده میکنه
به نظرم حق آقایونه!

کلا زندکی ما همش شده ترفند لوووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد