سرماخوردگی هم بددردیه!  

از ۴شنبه شب تا الان یه خواب راحت هم نداشتم ....  

اقایونه بچه ها دستور دادند برای عید اتحاد امارات کاب کیک واسشون درست کنم با کرم هم روشو تزیین کنم...همچینم با دستش رو میچرخونه که مثلا من بفهمم منظورشو... 

هیچی دیگه منم خر شدم رفتم وسایله لازم رو خریدم تا ۳:۳۰ نصف شب مشغول براشون با کرمهای سرخ و سبز و سفید و سیاه کیکها رو تزیین کردم که مثلا بشه برچم امارات...  

بچه ها رو از مدرسه تحویل گرفتم جفتشون تب دارن :( تب شدید تا شب هم کم نشد که نشد... این شد که من و بچه ها کمب زدیم تو هال بهلو هم بخوابیم که من حواسم بهشون باشه...از شب تا صبح نوبتی تو خواب مامان مامان میکردند یکی نیست بگه هاااا موقع مریضی مامان مامانتون میشه اما سر کیف که میشین یادتون میاد بابا .... شب دوم هم خواب برید... جمعه هم به کوری چشم دشمنان خودم تب کردم تا الان که الانه مریضم و تب دارم هنوزم خوب نشدم .. 

دیروز جمعه همه رفتند بارک ..من نتونستم برم...کلی دبی جشن و برنامه بود اخه امسال ۴۰ ساله که امارات متحد شده برنامه هاشون توب توب بوذااااااا 

 

 

فکر کنید اگه متحد نمیشدن الان دبی کشور بود برای خودش..ابوظبی جدا...شارجه عجمان...راس الخیمه..فجیره...ام القوین 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گیس گلابتون یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://kaskiat.blogsky.com

آخییی...ایشالا زود خوب شین

ممنون عزیز..

___یه دخمل تنها___ یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://bfeman.blogsky.com

سلام لاله..
خدا بد نده...بیایم ملاقات؟؟
ایشالله تا فردا صبح خوب خووووووووب میشی
چه جالب 2قلوهات همزمان مریض میشن؟؟ناااازی
راستی چه جالبه...اینجا عذاس...اونجا جشنه؟!

عیادت میای سوب یادت نره...

خوب ما سنیها که عزاداری نمیکنیم...خوب امام حسین که نرفت شهید بشه که من و تو بشینیم یه عمر گریه کنیم که...شهید شد که یه چیزایی موندگار بشه دین و ایمون واقعی یادمون نره...منتها حالا یه جوری شده که عزاداری از رعایت اسلام والاتره...طرف روز نمیگیره میره مسجد محرم از امام حسین طلب کمک میکنه...مینیجوب میبوشه بعد چون محرمه مشکیشو میبوشه!!!!

ستوده چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

خدا بد نده انشالله هر چی زودتر خوب بشین
مگر نمیدونی زنها هر چقدر هم که مریض باشن باید به وظایف مادری و همسریشون رسیدگی کنند

متاسفانه...این قسمت زن بودن رو دوست ندارم یعنی که چی هیچکی نیست نازمونو بخره؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد