ای هواااااااااااااااااااااار

ایی نفس کششششششششششششش! 

 

عصبانیم خیییییییییییییلی بیشتر هم به خاطر اینکه هیچ غلطی نمیتونم بکنم  

 

از اینور شهر کوبیدم اووووووووووووووووونور شهر که کارتم و تجدید کنم..۱۱:۱۵ رسیدم توکن داده به من شماره ۶۰۱...رو بورد هم شماره ۵۲۴ بود...منم نشستم منتظر تا ساعت ۲ یهو این بورد از ۵۹۹ برگشت به ۵۰۰...ای هوااااااااااااااااااااار بس من چی؟  

 

بدو بدو رفتم میگم خانوم جان این ششصد و یکه اون بونصد چه جوریاست؟ یه نگاه کرد به من از اون نگاهها که سرشون و میخارونن نمیدونن چی به چیه میگه برو بیش ریسبشن!!!!  

 

ما هم رفتیم میگه کی داده این شماره رو به شما؟ (‌حالا شانس ما شیفتم عوض شده بود ) میگم این خانومه که اینجا بود...خیلی راحت گفت اشتباه کرده بیا اینم شماره جدید ۵۵۶ ...منو میگی برق از کلم برید... میگم برادر داداش عزیز من الان ۳ ساعته الافم اینجا حالا میگی بازم صبر کنم ۵۶ نفر دیگه که بعد من اومدن زودتر از من برن؟ میگه خوب اون اشتباه کرده میخوای برو فردا بیا! من میگی عصبانی میگم یعنی چی ؟ شما اشتباه کردی من جورشو بکشم؟ یه دقیقه بیا بگو کار منو تموم کنند دیگه حقمه...الان نوبتمه... میگه نمیشه که نمیشه..نمیخوای صبر کنی برو فردا صبح بیا... 

 

حالا هی از ما گفتن از اون حاشا کردن شانس گند ما یه مدیرم هم نبود ما کارمون راه بیوفته دلم میخواست جییییییغ بزنم میز رو وارنه کنم رو هیکلش..اما حیف عملا این کارها ممکن نیست هیچی دیگه دست از یا درازتر رفتیم نشستیم باز تا ساعت ۴ که کارمون تموم شد..ولی انشالله که سرشون بیاد الهی بانک اشتباه کنه حقوقشون بس و بیش بشه ۱ سال بدوون دنبالش ...بدر صلواتیها! ای که هر چی فحش عالمه نثارشون... 

 

البته برای اینکه روزم ختم به خیر بشه یه سرمای سخت هم خوردم ...ای بابا! 

 

راستی این فیسبوکم کار نمیکنه نکنه اماراتم زده تو کار فیلتر؟!!!! همش میگه نتوورک اررور!!!! 

 

اینم روز ما داشتیم؟! 

نظرات 4 + ارسال نظر
آتوسا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com

قبل دارم خدا نکنه کارت بهشون بیافته که نیاکانت جلوت رژه میرند.بیا بهم لینک بدیم؟

ای گفتی!

اوکی هر چی شما بگی بیا لینک بازی لوول

رضا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://jom.blogsky.com

شانسه داریم؟!

اینم ای گفتی!

ی دختر سیگاری جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://tatal.blogsky.com

بی پدرا!درکت میکنم منم یه بار اینجوری شدم!‏

ای که چه خوب میشد اگه میشد بلند بلند فحش بدم

گیس گلابتون جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://kaskiat.blogsky.com

تو هم که مثل من خوش شانسی خواهر!

کلا اینبار و لاتاری برده بودم دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد