مادر هم مادرای قدیم!

لجم می گیره میام کیک درست کنم...دستور کیک یه ور... ارد یه ور...تخم مرغ یه ور...اماده کردنه اردش و اندازه گرفتنش خودش کلی وقت می گیره...حالا بماند اشبزخونه رو میکنم بر ارد! اونوقت مامان خانمی میگه: لاله برو برده ها رو بکش که داره تاریک میشه..میرم برده رو میکشم و بر میگردم اشبزخونه میبینم مامان نه تنها مواد کیک رو اماده کرده بلکه مخلوط هم کردن و گذاشتن تو فر و تمام لوازم مربوطه برگشته سر جاش..انگاری که اصلا خبری هم نبوده...به قولی کسی هم شک نکرد لووووووووووول 


من موندم این مادرهای قبل از ما چکار می کردند..تا یادمه..اشبزخونه همییییشه تمیز بود...دستشویی و حموم همیشه تمیز بود.. صبحانه ناهار شام همیشه مرتب و بهترین اماده...اجیل همیشه تو خونه بود...میوه و شیرینی همیشه بود...یعنی اگر مهمون میومئ عمرا چیزی کم و کسری باشه...مهمونی میرفتیم...مادر همیشه وقت داشت به مدرسه سر بزنه حداقل ماهی دوبار... مریض می شدم تندی دم مدرسه بودن میرفتیم بیمارستان ...دکتر..دوا..امبول...ابمیوه..دوباره مدرسه ( به دلم موند یه بار غیبت کنم )..هرهفته بارک و صحرا و دم و دستک و و و ....


حالا شما حساب کنید همه موارد فوق برای ۴ تا بچه بود...اونوقت من ۲ هفته است که کار رو ول کردم مثلا بشم خانومه خونه توش موندم...ربع موارد فوق رو هم انجام که نمیدم به خواب هم نمی بینم


اشکال از کجاست؟



راستی دستور جدید اشبزی: موش موشکم می گه دفعه بعد تخم مرغ درست میکنی لیمو هم بهش بزن تا خوشمزه بشه!!!

خرگوشکم هم یاد گرفته چه جوری دور نقاشی و عکس رو قیچی کنه خوشکل بهم میگه :‌مامان من دیگه مهندس شدم!!!


شبه همگی خوش

نظرات 5 + ارسال نظر
اوجوبه شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.ojobeam.blogsky.com

قضیه من خیلی فرق داره باید از پستای اولم بخونی تا متوجه بشی
اون هم کلاسیم بود یه روزی!!!
آره!!! همکلاسی!!!
یعنی فعلا دختره!!!
به جمع دوستای من خوش اومدی

اخه....یعنی....من هنگم الان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جیب بر شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://ynb.blogsky.com

شما بدون اجازه مدیر لینک شدید
عواقبش دیگه با خودت

بای منو چرا وسط میکشییییییییییییییییی؟ خودت کردی.. خود کرده را هم تدبیر نیست لوووول

مرضیه دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.bglife.blogsky.com

او موقع نمی فهمیدیم مادرا چه کارای بزرگ و همی انجام میدادن تا اینکه رفتیم خونه خودمون و فهمیدیم چی به چیه... طفلکی مامانای قدیم... حالا آبلیمو جواب می ده؟

ی دختر سیگاری پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ http://tatal.blogsky.com

لپشونو بکش از طرف من!

MST پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

دقیقا با حرفت موافقم... زنم زنای قدیمی ، زنای الان زن نیستن که... یه آشپزی بلد نیستن... بعد ادعاشونم میشه

تنها چیزی که ثابت مونده مَردان اصلا عوش نشدن... ماااه میمون

پیشنهاد میکنم یه دوره کلاس پیش مادرای قدیمی بری

به مهندس و آشپز کوچک سلام برسون...

مردها که خیلییییییییییی ثابت موندند... ماشالله دیگه دست به جیب هم نمیشن...از همون اول به دنبال زنه شاغل هستن!!!!

حالا شما خواستید داماد بشین دیگه ضرر نکنید از همون اول برین سراغ زنای دیروزی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد